mandag 22. desember 2014

På låven sitter nissen...

Høytiden er her, det er stille og rolig..
Ehh.... Ikke helt, kanskje??

                               

Stille er da enda en ting, siden ungene ikke kommer hit før julaften.. Men stress derimot..... Puh!! Flyr rundt som ei forstyrra høne for å bli ferdig.. 
Det er jo ikke bare jula som krever sitt, men jeg skal jo flytte til våren og jeg skal selge huset mitt rett over jul. Har jo ikke noe annet å gjøre vettu.... Hmm...
Barnehagenissene over her tar i allefall livet med knusende ro... :-D Hihi...


Det ryddes og kastes og sorteres og pakkes.. Jeg skal liksom pakke bort 3/4 hus før fotografen kommer, og visning en uke etterpå. 
Men nå tar jeg litt fri, skal kose meg sammen med ungene, se på filmer og strikke.. Late frokoster (les brunch, ungene sover leeeenge!) og bare ta livet med ro frem til litt ut i romjula. 


Jeg gleder meg veldig til å flytte til stort hus med stor hage! :-) Jeg flytter sammen med kjæresten min og hans to barn. :-) Så nå blir vi en stor familie på 6! Det blir litt av en overgang, men som Pippi sier: "Det har jeg ikke prøvd før, så det kan jeg helt sikkert" :-)


                           

Litt strikking blir det så klart innimellom slagene.. :-P Pulsvanter i kashmir... Så mykt og deilig garn.. 


                           

Superoptimist som jeg er, hadde jeg planer om å få dette sjalet ferdig på 5 dager... :-/ At borden skal strikkes på en og en maske, det var ikke så farlig eller?? Vel, jeg har kapitulert så det holder... Det får bli ferdig etterhvert... :-) (Jeg lærer aldri!! Hihi..*oppgitt*) 



Gamle Nissefar er like blid, og jul blir det jo uansett.. 


Jeg ønsker dere alle en riktig god jul og et strålende, kreativt nytt år!!
Juleklem fra Quiltefeen

3 kommentarer:

  1. Jul blir det uansett, så her i huset slappes det av...... Tør ikke tenke på å skulle flytte og rydde, kaste...... Spennende å flytte sammen og bli skikkelig storfamilie, da!
    Lykke til!
    Ønsker deg en god og fredelig jul, og et godt og kreativt nytt år!

    SvarSlett
  2. Håper du har funnet roen nå i disse fine juledagene:) Strikkeprosjektene var flotte. Sjalet kommer til å bli lekkert!

    SvarSlett
  3. It was very useful for me. Keep sharing such ideas in the future as well. This was actually what I was looking for, and I am glad to came here! Thanks for sharing the such information with us.

    SvarSlett